2010年3月1日星期一

性格

曾經聽人講,學習最容易吸收的方法係乜都唔識,一張白紙寫甚麼上去都可以,寫滿字的紙只會愈寫愈亂,係投資方面未必完全一樣。
係市面上有好多投資書,但無論係方法或者理念,其實都係大同小異,睇一百本同睇幾本係無分別,以股票投資為例,分析方法係絕對唔會再有隱藏招式無人知道。
正確的股資理念,唔一定會有會帶來成功。不論係買入持有或者係追隨趨勢買入強勢股,唔同個性會為投資帶來唔同結果,我以往對炒賣的人有點不肖,但現在已經改變, 投資目的係走向財務自由或者獲利,目的其實都係賺錢,長期持有錯誤的投資,不如投機還好,因為持有的唔係優質股,簡直係浪費時間,身邊有奇怪二人,奇人投資習慣係買平貨,長期持有的股票係八號仔,買入價4-5元,現在還不斷買入,仲宣稱係價值投資,我相信電盈的價值係大幅高於現價,最少值6元,即前兩年有人想收購的價錢,但我更相信要反映八號仔真實價值的時間可以係--永遠。
當習慣養成,性格有時就難以改變, 買入強勢股必定係賺錢最快方法,但對習慣長期持有的人會有抗拒,有膽接下跌的刀,無膽買上升的股,係一種投資習慣,有時高追唔一定係壞事,但投資方法和習慣就會造成限制,而習慣買入優質股,亦會抗拒買入二三線股票。

我正在長期持有和買入強勢股方面取得平衡,至於瑞房是否一項錯誤的長期投資,暫時係,如果沒有金融海潚的話,結果會係長期的錯誤投資,現在我相信已經改變,未來幾年的業績會證實我的想法。

5 則留言:

  1. 為什么經過金融海嘯就改變了呢?我想信未來2 3年的業績仍然會十分理想。但長期來說,還不敢樂觀。

    回覆刪除
  2. what is your view for the price in 2012?
    My prediction is, if things have changed, it will go up to 20.

    回覆刪除
  3. 為何經歷金融海嘯就改變,上市以來,擁千萬土儲,每年開發的只係二、三十萬平方米,如何能有優秀的業績,真係二三十年先開發完,這只會令瑞房變做第二隻湯臣(258),資產長期折讓。
    海嘯後定下三年後每年開發至少一百萬平方米,配合不斷成熟的商場和酒店項目,前景係唔到晒。
    2012年的目標價真係唔知道,幾年後的市況如何亦無從估計,惟一能預測的是,係未來,瑞房的市值會係一千億以上。
    此預測係見基於未來投資物業收入(商場和酒店項目)超過五十億,現在只係上海新天地就有十億租金收入,將來其他城市的租金收入雖比不上上海,但為數亦可觀,加上賣樓收益,千億市值絕對唔係幻想。

    回覆刪除
  4. 09中報租金收入好像才3億多,新天地十億租金是否最新數據?我網上好像找不到。

    回覆刪除
  5. 中報沒有錯,只有3億多,全年就會有6億幾,上收上海佔收入超過八成,今年租金收入肯定會上升,加上只計算上海投資物業就會增加超過9萬平方米,瑞安係上海的物業唔需要好似其他地區一樣,以低價吸引租戶,加租能力亦較強,今年原有投資物業加上新增投資物業,十億絕對唔係幻想,但係一個樂觀預測。
    係投資物業收入方面,瑞安係上市內房股中做得最出色的一間。

    回覆刪除