2010年1月6日星期三

信心

恒生指數於2009年末的市盈率係19.57倍,隨着今年企業盈利上升,係之後幾個月公佈業務之後,恒指市盈率應該會大幅下降,財經評論員大多會預期今年恒指走勢或者合理值,今年左右恒指走勢的會有企業盈利增長、退市政策、加息、通脹、新型流感、貿易保護主義,還有係信心。
信心呢樣嘢就好似興奮劑,令人會有幻覺(我都要扮下美麗高解像呢套教育電視),覺得幾十倍、或者幾百倍PE的股票係平,但幾倍PE的股票係貴,又或者三萬點係平,一萬點係貴,有部份投資者買的股票其實係唔認識,完全因為其他人看好而買,呢啲係興奮劑的副作用。
我相信少部分人有預知能力,但我沒有,我沒能力估計恒指今年的合理值,只要企業盈利未來大向方係向上就可以,要注意的只是係信心過度澎脹,係高位時將不合理合理化,其他退市政策、加息、通脹、新型流感、貿易保護主義其實我都改變不了。


今時今日的財經節目已經變咗娛樂節目,嘉賓能夠非常認為的答觀眾的問題,實在非常專業。
呢隻股份能夠係農曆新年後升上邊個價位,我心想,我連明年升定跌都唔知,佢竟然能夠知個幾月之後的事,利害,呢份工其實都唔易做。
另外好奈之前有觀眾打上去問我三個幾買咗騰訊三千股,依家點做好,我又係度諗,嘉賓都應該未買過一隻賺到五十倍的股票,應該無資格答呢個問題。

沒有留言:

發佈留言