2010年1月1日星期五

催化劑

幸運地勝出了看誰跑得快第一集,之所以說幸運,是遊戲中並沒有出現創維數碼(0751)與海爾電器(1169)這兩隻主題股,否則一早已經可以分勝負。
沒有出現呢類對手,原因可能係心理上的一個盲點,每個人係選股方面要選最好的,所以會不自覺選了千里馬或馬拉松選手,不過由於係鬥跑得快,千里馬呢類能夠跑十年的股票,會未夠時間發力,但對手已經過咗終點。創維與海爾係我心目中可以話完全唔入流,至少啲產品我係唔會買,買過美的吸塵機,用來粗用吸裝修的沙石,一開嘈過飛機起飛,要戴耳塞,兩分鐘之後我已經擔心過熱,國貨真係完全畀唔到我信心,但兩股今年食正過策飛昇,明年會否繼續真係唔知道,因為一向無留意兩股。
另一係遊戲重點,係時間限制,透明度愈高的股票,係時間內最多正面新聞資訊、良好業績公佈,對股價係最有利的催化劑。鷹美就係喺時間內公佈了兩次優秀業績,但來到跑得快第二集,雖然鷹美估值都仲係便宜,但未來半年缺乏業績公佈,對股價刺激有限,而且再選鷹美,考驗唔到自己選股能力。
今次心目中有三隻股票選擇供選擇,一係中海油田服務(2883)、二係李寧(2331)、至於三係比亞迪(1211)。
比亞迪公佈完第三季業績之後,已經脫離泡沬價,預期38倍PE都仲係好貴,不過管理層有信心明年新車銷售再增一倍,達80萬輛,由於比亞迪透明度高,每月公佈銷售數字,如果首五個月已經能夠接近去年四十萬輛,股價再度上升空間極大。
李寧(2331)係眾多內需股之中估值較便宜,不過這兩日暴升接近兩成,令我失去選擇的動力。

跑得快II今次選擇中海油田服務(2883),預期明年首季業績有盈喜機會極大,估值亦合理。唔預期會憑此股勝出,再勝出機會係千二份之一,今次目標前五名。

沒有留言:

發佈留言