2009年12月2日星期三

近績




上表所列的52週低位,其實並不是金融危機裏面的最低位,其實已相差不遠,只為方便計算。
從往績看,中國人壽係所有中資金融股中升幅之最,除了業績高增長之外,早上市亦是原因之一,當年未有同類股份作參考,投資者對中資金融股鍾愛程度亦不如今日,故只能以一點幾倍內涵值上市,到現在以3-4倍價格作估值,股價已經可以三級跳,至於銀行股,除了交行以一點幾倍市帳率上市之外,其他普遍都以接近2倍市帳率上市,能夠突破3倍市帳率的惟獨招行一間,所以內銀股價升幅不及一眾保險股。
但從近績,由52週低位計算,中國人壽股價升幅只比建設銀行略為優勝,但卻嚴重跑輸其他中資金融股,感覺上失去了昔日的光芒,但原來投資者對建行和中人壽鍾愛的程度,令股價就算在金融危機,股價的抗跌力亦比其他中資金融股優勝,跌得少所以升得亦少,縱使建行和中人壽未來的前景依然秀麗,但所有人都知道的好股票,要在垃圾價錢買貨的機會真的得來不易。

註:招行52週低位已計算10送3紅股因素
現價以12月1日收市價作準

4 則留言:

  1. http://newmoneymaster.blogspot.com/2009/11/9-10-85.html
    我看到你上面的新聞,你說:"又一垃圾報告,中海油田已經有A股(601808),A股價係接近H股一倍,公司公佈中期業績時曾表示會伺機增發A股,回歸國際版對股價有刺激係一個笑話。"

    我唔明點解:"公司表示會伺機增發A股,回歸國際版對股價有刺激"係笑話?thank you

    回覆刪除
  2. 國際版係畀滙控、渣打、中移動呢類係外國註冊企業,不能發行A股的企業而設,中海油田服務係國企,而中海油田服務已經有發行咗A股,代號係(601808),係唔需係亦無必要係國際版上市,公司只需要增發A股,因為A股的價格現時係16.26,比H股有溢價,所以話回歸國際版對股價有刺激係一個笑話。

    回覆刪除
  3. 原來係咁,你係笑緊嗰個郭生連a股同國際版分別都唔知就走去做分析?其實我都唔知,多謝你教我。

    但如果我唔理郭生嗰個理由,就咁睇中海油田服務a股比h股有溢價,如果佢增發a股,對h股持有人嚟講,每月現金/資產值會上升,都應該剌激會h股股價?

    回覆刪除
  4. 增發A股係會令現金和資產值上升,但中海油田服務增發A股主要係減債,如果唔係國企,有中海油集團係背後,以現時負債水平,係金融危機期間,已經玩完。
    增發A股會令每股盈利下降,但同時減債後利息支出減少會令盈利上升,最重要係只要油價維持現水平,收購挪威同業後的效益將會顯現,如果油價持續上升,石油公司投資意欲加大,未來業績只會愈來愈好。
    至於增發會唔會刺激股價,我認為沒甚麼比一個優秀的業績更能刺激股價。

    回覆刪除